Nu va ingrijorati dar de ziua de maine; caci ziua de maine se va ingijora de ea insasi. Ajunge zilei necazul ei. (Mat. 6-34) Ati auzit, povestea acelui om care se ingrijora tot timpul. Prietenii lui isi facea probleme, temandu-se ca s-ar putea sa moara de tanar din aceasta cauza. Incepusera si ei sa fie ingrijorati de ingrijorarea lui. Dar, intr-o zi, un prieten il intalneste pe strada si constata cu o tutul alta expresie pe chipul lui. Omul e calm, linistit. Si-l intreaba: -"Ce s-a intamplat cu tine? Esti atata de schimbat!" -"Da, am gasit o solutie pentru vesnica mea ingrijorare!" -"Minunat! Si care este aceasta solutie?" -"Platesc pe cineva sa se ingrijoreze in locul meu." -"N-am mai auzit una ca asta! Si cat ii platesti?" -"O mie de dolari pe luna." -" O mie de dolari pe luna?" exclama prietenul. "Asa ceva e de-a dreptul imposibil. Cum ai sa reusesti sa-i dai atatia bani?" -"Nu stiu! Asta e primul lucru pentru care trebuie sa se ingrijoreze angajatul meu." Ar fi ridicol sa credem ca am putea plati pe cineva sa poarte grijile in locul nostru. Sa manance, de pilda pentru noi. Si totusi, in cele spirituale, adeseori oamenii practica dependenta unul de altul, asteptand ca acesta sa studieze, sa se roage si sa-L caute pe Dumnezeu in locul lor.